Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

03 kwi 2017

Turyn: w nowej „Casa ACI” otworzono pierwszy Motor Village Digital Store w Europie.

W dniu 30 marca br. w Turynie została oficjalnie zaprezentowana „Casa ACI", nowa siedziba Automobile Club Italia z Turynu, mieszcząca się teraz na placu San Gabriele di Gorizia 210, która otworzyła swoje podwoje dla odwiedzających w dniu 1 kwietnia.

Turyn: w nowej „Casa ACI” otworzono pierwszy Motor Village Digital Store w Europie.

W dniu 30 marca br. w Turynie została oficjalnie zaprezentowana „Casa ACI", nowa siedziba Automobile Club Italia z Turynu, mieszcząca się teraz na placu San Gabriele di Gorizia 210, która otworzyła swoje podwoje dla odwiedzających w dniu 1 kwietnia.
W obecności Angelo Sticchi Damiani (prezes ACI), Alfredo Altavilli (dyrektor operacyjny Fiat Chrysler Automobiles na region EMEA) oraz prezydenta regionu Piemont, Sergio Chiamparino, architekt Benedetto Camerana zaprezentował zrealizowany przez siebie projekt: nowatorską konstrukcję liczącą prawie 5000 m2, usytuowaną na trzech poziomach, w których mieszczą się: warsztat, stacja kontroli pojazdów, myjnia, biura administracji i dyrekcji oraz sala konferencyjna, bar, restauracja i symulator jazdy.

Na terenie nowej siedziby ACI (Automobile Club d'Italia) znalazł swoje miejsce innowacyjny projekt wirtualny, opracowany przez Fiat Chrysler Automobiles: „Motor Village Digital Store" oraz innowacyjny „zakątek cyfrowy" Mirafiori Motor Village. Jest to platforma, która w kilku krokach pozwala wirtualnie skonfigurować samochód FCA (samodzielnie lub z pomocą), uzyskać szczegółowy kosztorys, zarezerwować jazdę próbną, a nawet sfinalizować proces realnego zakupu samochodu, a wszystko to w sposób całkowicie cyfrowy: w praktyce można rozpocząć i zakończyć proces zakupu tylko wirtualnie, bez produktu.

Jest to innowacyjna i praktyczna usługa dla zainteresowanych markami Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, prawdziwe wirtualne doświadczenie w świecie Fiat Chrysler Automobiles, która w przyszłości ulegnie dalszemu rozwojowi, aby zaoferować jeszcze więcej usług Klientom, którzy będą mogli „wypróbować" i zakupić modele FCA, siedząc wygodnie w fotelu w zaciszu swojego domu.

Ponadto, dzięki Motor Village Digital Store, od 1 kwietnia można przetestować rozszerzoną rzeczywistość („Augmented Reality") poświęconą nowemu Jeepowi Compassowi: ten zestaw został stworzony z myślą, aby uatrakcyjnić oczekiwanie na wprowadzenie tego modelu na rynek i umożliwić dostęp do konfiguracji nowego Jeepa poprzez rozszerzoną rzeczywistość, dzięki technologii Lenovo i oprogramowaniu Google Tango.

W praktyce, Motor Village Digital Store jest nowym, informacyjnym i wirtualnym centrum Mirafiori Motor Village, przeznaczonym dla publiczności i 45 000 turyńskich członków ACI, punkt wyjścia do emocjonującej podróży technologicznej i cyfrowej po świecie FCA.

Automobile Club Italia.
Założony w 1905 roku, Automobile Club d'Italia z ponad milionem członków, jest dzisiaj największym wolnym stowarzyszeniem mieszkańców Włoch, z którego wybierany jest przedstawiciel i rzecznik występujący w instytucjach krajowych i międzynarodowych w sprawach związanych z turystyką, mobilnością i środowiskiem.
ACI organizuje i promuje sportowe imprezy motoryzacyjne, wspiera ludzi w obszarze kultury, działalności turystycznej i rozwijania sportowych pasji.
ACI zostało uznane przez FIA (Fédération Internationale de l'Automobile, Międzynarodową Federację Samochodową), jedynym krajowym organem we Włoszech ds. sportu samochodowego.
ACI towarzyszy i wspiera ludzi w turystyce motoryzacyjnej we Włoszech i za granicą.

Mirafiori Motor Village.
Największy punkt sprzedaży Fiat Chrysler Automobiles w Europie powstał w 2006 roku w Turynie, jako przykład przekwalifikowania obszarów miejskich, rozpoczętych od restrukturyzacji nieużywanego już obszaru legendarnego zakładu Mirafiori. Pomysł ten okazał się trafny, o czym świadczy 250 000 osób, które co roku odwiedzają ten obiekt, 200 000 samochodów sprzedanych przez centrum w ciągu 10 lat i ponad 500 zorganizowanych imprez. Otwarty siedem dni w tygodniu, na swoich 70 000 m2, Mirafiori Motor Village jest innowacyjnym i wielofunkcyjnym ośrodkiem, doskonałym wyrazem rewolucyjnej koncepcji, która łączy aspekt handlowy ze współczesnym duchem, stworzonym ze sztuki, kultury i wzornicta.

Pozostała zawartość