Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

23 mar 2016

Kontynuacja umowy o partnerstwie pomiędzy marką Abarth a Movistar Yamaha MotoGP.

Współpraca pomiędzy marką Abarth a zespołem Movistar Yamaha MotoGP kontynuowana jest również w tym roku. Jak w poprzednio, tak i teraz, jej podwaliną jest zamiłowanie do sportu oraz nieustanne dążenie do pokonania własnych granic. Na owiewce motocykli YZR-M1 2016 zostanie umieszczone logo Skorpiona, synonim wyścigów i symbol jedynego w swoim rodzaju dziedzictwa w motoryzacji.

Kontynuacja umowy o partnerstwie pomiędzy marką Abarth a Movistar Yamaha MotoGP.
  • Również w tym sezonie Abarth będzie oficjalnym sponsorem oraz oficjalnym dostawcą samochodów dla zespołu Movistar Yamaha MotoGP, biorącego udział w Motocyklowych Mistrzostwach Świata FIM MotoGP.
  • W wyniku współpracy pomiędzy Abarthem a Yamahą powstała seria specjalna Abarth 595 Yamaha Factory Racing.
  • Wśród nowości marki z logo Skorpiona pojawił się nowy Abarth 124 spider, zaprezentowany na niedawnym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie oraz nowy, oficjalny kanał społecznościowy „The Scorpionship".

Współpraca pomiędzy marką Abarth a zespołem Movistar Yamaha MotoGP kontynuowana jest również w tym roku. Jak w poprzednio, tak i teraz, jej podwaliną jest zamiłowanie do sportu oraz nieustanne dążenie do pokonania własnych granic. Na owiewce motocykli YZR-M1 2016 zostanie umieszczone logo Skorpiona, synonim wyścigów i symbol jedynego w swoim rodzaju dziedzictwa w motoryzacji.

W rezultacie współpracy pomiędzy Abarthem a Yamahą powstała seria specjalna Abarth 595 Yamaha Factory Racing. Aby stworzyć ten samochód, Abarth i Yamaha połączyły siły, pracując nad nim tak, jak zwykle pracuje się nad motocyklem wyścigowym, skupiając się na mocy silnika (od 140KM do 160KM, filtrze BMC, zawieszeniach i amortyzatorach (amortyzatory przednie i tylne Koni z zaworem FSD i sprężynami Eibach), felgach aluminiowych 17'' i wydechu Record Monza.
Kolejnym potwierdzeniem doskonałości technicznej marki jest zaprezentowany niedawno na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, nowy Abarth 124 spider. Można już składać zamówienia na pierwsze z 2500 sztuk wyprodukowanych w tym roku w Officine Abarth, w numerowanej i ekskluzywnej edycji. W całej Europie cena samochodu wynosi ok. 40.000 euro.

Jest to samochód niekonwencjonalny, by stać się symbolem przyjemności z jazdy. Tak, jak w zasadzie każdy Abarth, również nowy 124 spider został zaprojektowany dla emocji i osiągów i ma wszystkie cechy, które zaspokoją wymagania każdego, kto zdecyduje się zasiąść za jego kierownicą: napęd na tył, wyszukane zawieszenia oraz pod maską silnik turbo 1.4 MultiAir z czterema cylindrami i 170 KM, zestawiony z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów lub sekwencyjną, sześciobiegową, sportową skrzynią biegów Esseesse z selektorem na kierownicy.

Ponadto, od pierwszego marca, pasję, którą na żywo odczuwa się na torach i w samochodach Abarth, można odnaleźć także w „The Scorpionship"- jedynej, oficjalnej społeczności marki Abarth, skierowanej do posiadaczy samochodów, kolekcjonerów, członków klubów Abarth i każdego z miłośników. Rejestracja na stronie scorpionship.abarth.com gwarantuje duże korzyści w formie promocji i atrakcji sportowych, a także udział w zlotach, które gromadzą wielu fanów.

Pozostała zawartość