Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

06 paź 2016

Hunger i Rankin prezentują: „Abarth - nowy punkt widzenia”.

Magazyn Hunger i Rankin mają przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy wydawniczo-cyfrowej z marką Abarth. W celu zaprezentowania nowego i rewelacyjnego Abartha 124 spider, Hunger stworzył kampanię opartą na filmach, zdjęciach i dokumentach, które stanowią gratkę dla odbiorców.

Hunger i Rankin prezentują: „Abarth - nowy punkt widzenia”.

Magazyn Hunger i Rankin mają przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy wydawniczo-cyfrowej z marką Abarth.  W celu zaprezentowania nowego i rewelacyjnego Abartha 124 spider, Hunger stworzył kampanię opartą na filmach, zdjęciach i dokumentach, które stanowią gratkę dla odbiorców.

Za wyjątkiem 60-sekundowego spotu wyreżyserowanego przez Rankin i zapowiedzianego w czwartek, 29 września br. na Salonie Samochodowym w Paryżu, wszystkie pozostałe elementy kampanii wyświetlane będą wyłącznie na kanale HungerTV.com, od czwartku 6 października br. do Świąt Bożego Narodzenia.
Ten projekt 360° będzie obejmował film online, trzy sesje zdjęciowe oraz serię mini dokumentów zatytułowanych „The Detour" (Objazd), z udziałem przeróżnych sławnych osobistości.

Rankin: „Abarth zbliżył się do Hungera w poszukiwaniu czegoś nowego, innego niż klasyczna kampania reklamowa. Pomimo dwóch różnych dziedzin działalności, te dwie marki doskonale współgrają, mając ambitnych odbiorców, którzy uwielbiają modę i rozrywkę. Dzięki naszemu własnemu studiu, reżyserom, fotografom i dziennikarzom, jesteśmy w stanie stworzyć projekt o różnych obliczach, połączonych wspólną wizją. Marka pozostawiła nam maksymalną autonomię w ukazywaniu swoich samochodów w zabawny i nieszablonowy sposób: sadzając nas za kierownicę, aby rozpędzić je do granic możliwości."

Paolo Gagliardo, szef działu Operacji Abarth, przedstawił motywy, które nakłoniły markę z logo Skorpiona do podjęcia tej innowacyjnej współpracy: „Daje nam szansę pokazania świata Abartha z innej perspektywy, bliższej modnemu stylowi życia, całkowicie wyjątkowemu w swoim rodzaju. Naszym celem jest pokazanie światu Abartha, nie uciekając się do tradycyjnych środków przekazu. Jest to akt zawierzenia w przyszłość reklamy, która gwarantuje nam duży, międzynarodowy rozgłos, jako całość przedstawiona w cyfrowym świecie, dzięki nowym filmom i materiałom doskonale wpisującym się w naszą strategię komunikacji. Jesteśmy na etapie dostarczania pierwszych egzemplarzy nowego Abartha 124 spider w Wielkiej Brytanii, czyli dociera on wreszcie do wszystkich Salonów w Europie".

Film oraz sesje zdjęciowe zostały zrealizowane przez Rankin w l'ExCel Centre w Londynie; część filmowa to dzieło Tony C. Millera. Sam film (bardziej podobny do reklamy luksusowego produktu, niż zwykłego samochodu) opowiada o romansie przeżywanym bez żadnych ograniczeń, "na pełnych obrotach", w którym dwoje kochanków jedzie z piskiem opon, a ich samochody zaczynają „tańczyć" w rytm dynamicznej i nowoczesnej muzyki.

Drugi etap wprowadzenia projektu obejmuje dwie niesamowite sesje zdjęciowe, które przedstawiają nowego Abartha 124 spider oraz Abartha 595 wyłaniających się z ciemnych otchłani i podkreślających ich moc, pasję oraz kształtną, sportową linię.

Ostatnia część kampanii składa się z serii minidokumentów zatytułowanych "The Detour" (Objazd), których bohaterami są sławne osobistości, których tożsamości wkrótce zostaną ujawnione. „Zapnijcie pasy i usiądźcie wygodnie: podróż wśród wielu nowości przygotowanych przez Hunger i Abarth wkrótce się rozpocznie".

Kolejny innowacyjny projekt zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Paryżu pomoże marce osiągnąć jeszcze wyższy poziom jej zauważalności: „Abarth 124 spider Uncovered" to projekt digital fascination stworzony specjalnie dla nowego samochodu włoskiej marki, w którym zawartość techniczna i emocjonalna połączone są wspólną narracją stworzoną, by towarzyszyć użytkownikom w tych intensywnych przeżyciach. Projekt rozpoczyna film stworzony w niepowtarzalnym stylu: angielski fotograf Rankin odtwarza brzmienie oraz osiągi nowego Abartha 124 spider w nietypowy i innowacyjny sposób, a przy tym w szaleńczym tempie.

Na platformę Abarth 124 spider Uncovered można wejść za pośrednictwem portalu Abarth oraz specjalnych postów zamieszczanych na kanałach społecznościowych marki.
Użytkownicy będą mogli dać się zainspirować zamieszczanymi treściami i poszerzyć swoje wiadomości o szczegóły oraz informacje o potencjale tego jedynego w swoim rodzaju samochodu.
Ponadto, grafika dostosowuje się do każdego urządzenia, co umożliwiakorzystanie z niej w każdym momencie: w końcu nigdy nie wiadomo, kiedy najdzie nas chęć poczucia „dreszczyku prędkości": można się tylko jej poddać.

 

Pozostała zawartość